Dari Escandell Maestre, Carme Arronis Llopis, Josep M. Baldaquí Escandell, Joan Borja i Sanz, Vicent Brotons Rico, Anna Esteve Guillén, Maria Àngels Francés Díez, Mª Jesús Francés Mira, Isabel Marcillas Piquer, Carles Segura i Llopes, Vicent Vidal Lloret
El present article resumeix a grans trets les tasques dutes a terme des de la Xarxa «Docència per a la capacitació en valencià: assignatures de competència professional» (3003), motivades en essència per una sèrie de canvis en la legislació educativa que han obligat a reformular algunes de les assignatures dels itineraris de Capacitació que s’ofereixen dins els plans d’estudis de Mestre de la Facultat d’Educació. En aquestes línies es detalla allò més ressenyable quant al disseny i procés de confecció de les guies docents de dues noves assignatures transversals d’impartició imminent (curs acadèmic 2014-2015) que substituiran el gruix de l’optativitat en valencià impartida pel Departament de Filologia Catalana dins les titulacions de Grau d’Educació Infantil i Grau d’Educació Primària de la Universitat d’Alacant. També s’hi descriu la reorientació d’una altra assignatura ―en aquest cas, de formació bàsica i exclusiva de l’àmbit de l’educació infantil―, arran també dels canvis en l’optativitat adés advertits. En suma: s’hi detalla el seguiment reglat i continuat d’aquests processos per tal de garantir la correcta reestructuració dels continguts i la resta d’elements (requisits lingüístics, pràctiques sense encavallaments, processos de seguiment, criteris d’avaluació, etc.) que integren cada guia docent.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados