Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura

    1. [1] Universidad Nacional de Colombia

      Universidad Nacional de Colombia

      Colombia

  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 74, 2017, págs. 36-38
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipular? Aquesta va ser la inquietud que ens va orientar per treballar amb els estudiants de la carrera d’Espanyol i Filologia Clàssica de la Universitat Nacional de Colòmbia, amb seu a Bogotà, en un parell de sessions de l’assignatura Fonaments de l’Educació. Teníem el propòsit de basar-nos en la modalitat pedagògica de l’aprenentatge per experiència. Ens vam servir de diverses pàgines publicitàries, a les quals vam plantejar la pregunta esmentada.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno