Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de De l'electricitat a la fusta: espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes

Zulema Josa, Esther Pintó, Carles Serra i Salamé, Jaume Feliu

  • català

    Les activitats de construcció i disseny permeten orientar l'ensenyament de la Tecnologia cap a espais metodològics més contextualitzats que permeten el desenvolupament d'habilitats de planificació i gestió de projectes. L'Aprenentatge Basat en Projectes proposa per a aquest tipus d'activitats un marc de gestió d'aula i avaluació útil per a l'aprenentatge. En aquest article, es presenten quatre projectes aplicats en aules de secundària en els que els alumnes planifiquen i desenvolupen diversos projectes relacionats amb diversos materialsi tècniques (fusta, electrònica) i es discuteixen aspectes metodològics clau per al seu desenvolupament.

  • English

    Design and construction activities allow to teach Technology in a contextualized frame and to develop skills of planning and managing projects. Project-Based Learning propose for this kind of activities a frame for assessment and classroom management. We present four projects applied in secondary schools, where students plan and develop several projects related with several materials and technics (wood, electronics) and we discuss key methodologic aspects about the development of this kind of activities.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus