Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Història del marquèting

  • Autores: Francesc Dorca
  • Localización: Input: revista divulgativa de tecnologies d'informació i gestió de recursos de l'Escola d'Enginyeria la Salle (EUETT-ETTSEI), ISSN 1134-3281, Nº. 10, 1996, págs. 44-47
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Cinc són els grans fenòmens que han fet possible l'aparició del marquèting de forma simultània en tots els punts del mercat i que l'expliquen i el legimiten: 1. una oferta superior a la demanda; 2. l'evolució de l'estructura del cost dels objectes manufacturats, segons a) el descens constant del cost dels productes manufacturats, b) l'evolució de l'etructura del cost i c) les conseqüències de l'evolució de l'estructura dels costos; 3. L'evolució del sistema de distribució; 4. La sistematització de la política de marques, per a) la generalització de les marques, i b) les conseqüències de la generalització de les marques; i 5. Laugment del nivell de vida i la modificació de la psicologia del consumidor


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno