El presente comentario versa sobre una sentencia del Tribunal Supremo, dictada el 13 de marzo de 2017, en la que se analizan varias peticiones sobre la Ley 52/2007, de 26 de diciembre, por la que se reconocen y amplían derechos y se establecen medidas a favor de quienes padecieron persecución o violencia durante la guerra civil y la dictadura, comunmente denominada Lei de la Memoria Histórica, con base en la Ley Orgánica 4/2001, de 12 de noviembre, reguladora del derecho de petición, tratando de reivindicar la aplicación de la Ley de Memoria Histórica como derecho positivo y no como derecho graciable en el Estado español
O presente comentario versa sobre unha sentenza do Tribunal Supremo, ditada o 13 de marzo de 2017, na que se analizan varios pedimentos sobre a Lei 52/2007, do 26 de decembro, pola que se recoñecen e amplían dereitos e se establecen medidas a favor de quen padeceron persecución ou violencia durante a guerra civil e a ditadura, comunmente denominada Lei da Memoria Histórica, con base na Lei Orgánica 4/2001, do 12 de novembro, reguladora do dereito de petición, tratando de reivindicar a aplicación da Lei da Memoria Histórica como dereito positivo e non como dereito graciábel no Estado español
This comment is about a judgment of the Supreme Court, issued on March 13, 2017, in which several petitions are analyzed on the Lei 52/2007, of December 26, by which rights are recognized and extended and establish measures in favor of who suffered persecution or violence during the civil war and the dictatorship, commonly called the Law of Historical Memory, based on the Organic Law 4/2001, of November 12, regulating the right of petition, trying to claim the application of the Law of Historical Memory as a positive right and not as a right to be granted in the Spanish State.
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