Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Expressió plàstica i procés

  • Autores: Albert Macaya
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 3, 1991, págs. 12-15
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Si pensem que és necessari quelcom més que un ambient favorable i una actitud oberta per part del mestre per a desenvolupar les capacitats creatives dels nens en tota la seva amplitud, ens caldrà bastir estratègies amb una fonamentació conceptual més sòlida. Això suposa, en la pràctica, la necessitat de treballar, a la classe de plàstica, en processos llargs i estructurats més que no pas en experiències puntuals i desprovistes de continguts explicitables. Si és cert que cal buscar una relació de continuïtat entre diverses experiències d'aprenentatge, caldrà també considerar quines experiències han de ser prèvies a quines altres; quines afavoriran l'assimilació d'altres, i quina gradació en la seva complexitat serà més efectiva. En definitiva, caldrà establir una seqüència en les activitats, que afavoreixi el seu aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno