Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Factors emocionals i aprenentatge

  • Autores: Inés Tomàs Alabart
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 9, 1996, págs. 22-24
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Sovint es parla dels factors emocionals i la seva incidència en l’aprenentatge. En altres moments («Comunicació Educativa», març 1994) hem fet referència als possibles conflictes, no necessàriament conscients dels educadors que, transferits a l’alumne que els desperta per una o altra similitud, interferien les relacions que se estableixen entre tots dos, i com a conseqüència en l’aprenentatge de l’alumne. El nostre propòsit avui, és donar compte de com dificultats en l’àrea afectivo-emocional d’un nen impedeixen l’aprenentatge inicial de la lectoescriptura. I de com l’actuació conjunta d’una logopeda i un psicoterapeuta va permetre que s’aconseguís aquest aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno