Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Reflexions al voltant del Pràcticum d'Educació infantil: un model per esdevenir mestres?

  • Autores: Jèssica Francino Fusalba, Laura Rubio Compte, Carmina Torres Sanz
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 21, 2008, págs. 28-31
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El Pràcticum II suposa, per a la majoria de nosaltres, alumnes de 3r curs de Magisteri, el primer contacte amb el món educatiu d’una manera àmplia, després del breu i sovint quasi efímer Pràcticum I del curs anterior. És per aquest motiu que cal tenir en compte les expectatives, il·lusions, pors, angoixes, utopies… que cadascun de nosaltres té, de ben segur, a l’inici de les pràctiques. Però res de tot això seria possible sense uns centres educatius que ens acollissin i obrissin les portes amablement, amb ganes d’ajudar-nos a formar part de la seva quotidianitat, almenys durant uns mesos, per conèixer així el context real en el qual es desenvolupa l’activitat professional.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno