Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Escriure per escriure: reflexionar i construir coneixement a la classe de llengua

  • Autores: Marilisa Birello, Marta Giralt Ruiz
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 398, 2018 (Ejemplar dedicado a: Pensament crític), págs. 16-20
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Aquest article té la intenció de mostrar com la utilització d’un enfocament en el qual l’observació, l’anàlisi, la reflexió i la interacció en el si d’una tasca de revisió de textos fomenta el pensament crític i el pensament de disseny. Si prenem com a objectius principals de l’aprenentatge gramatical el d’entendre el funcionament del sistema lingüístic, el de potenciar la reflexió metalingüística i el de compondre textos millors, cal considerar la importància d’assolir-los mitjançant aquests modes de pensament.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno