El present article emmarca la tasca que duu a terme la Fundació EIR- El Niu, donant suport a la inclusió d’alumnat amb necessitats educatives especials a escoles ordinàries de Barcelona. S’inicia fent un breu repàs de la seva història i trajectòria, per poder passar a continuació a analitzar com es realitza el suport a la inclusió. A continuació s’exposa la necessitat que va sorgir de valorar resultats i dotar el treball d’evidència científica, a fi de poder parlar de bones pràctiques basades en l’evidència. S’explica com, per a fer aquesta avaluació, es van elaborar uns qüestionaris respecte a l’evolució de 23 alumnes amb diversitat funcional, que van ser contestats per professionals de les diferents escoles ordinàries de Barcelona amb les que treballem. Els resultats obtinguts, representats mitjançant gràfiques, valoren positivament l’evolució dels alumnes en tots els blocs de preguntes, corroborant que el suport a la inclusió optimitza els recursos de les escoles ordinàries, millorant les estratègies d’aquestes escoles per atendre la diversitat.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados