Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Estratègies persuasives en els espots electorals

  • Autores: Arantxa Capdevila Gómez, Jordi Pericot Canaleta
  • Localización: La campanya fragmentada: comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes de 2010 / Arantxa Capdevila Gómez (aut.), Carles Pont i Sorribes (aut.), 2012, ISBN 978-84-9984-167-0, págs. 203-238
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • 1. L'ESPOT ELECTORAL, L'EINA ESTRATÈGICA BÀSICA DE CAMPANYA.

      2. UNA PINZELLADA METODOLÒGICA SOBRE L'ANÀLISI RETORICORARGUMENTATIVA DELS ESPOTS ELECTORALS.

      3. PRINCIPALS RESULTATS DE L'ANÀLISI DELS ESPOTS ELECTORAL.S 3.1 Convergència i Unió (CiU).

      3.2 Partit dels socialistes de Catalunya (PSC).

      3.3 Partit popular 3.4 Iniciativa per Catalunya Verds- Esquerra Unida i alternativa.

      3.5 Esquerra republicana de Catalunya.

      3.6 Ciutadans - Partit de la Ciutadania.

      3.7 Solidaritat Catalana per a Independència (SI).

      4. CONCLUSIONS.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno