Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Caracterització i legitimitat de les enquestes electorals a la premsa.

  • Autores: Reinald Besalú Casademont, Carles Pont i Sorribes
  • Localización: Del carrer a les urnes: el dret a decidir, en campanya.: Comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2012. / coord. por Carles Pont i Sorribes, Arantxa Capdevila Gómez, 2014, ISBN 978-84-9984-260-8, págs. 259-290
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • 1. INTRODUCCIÓ.

      2. LES ENQUESTES PUBLICADES A LA PREMSA DURANT LA CAMPANYA ELECTORAL.

      3. CARACTERITZACIÓ DE LA CAMPANYA ELECTORAL I DELS PARTITS EN COMPETÈNCIA A TRAVÉS DELS ARTICLES SOBRE ENQUESTES PREELECTORALS PUBLICATS A LA PREMSA.

      3.1 Metodologia i elements d'anàlisi.

      3.2 Caracterització i emmarcament de la campanya electoral: bàndols, temes i pactes.

      3.3 Caracterització de candidats i partits polítics.

      4. LEGITIMITAT DE LES ENQUESTES: PRONÒSTICS QUE DIFEREIXEN DE LA REALITAT.

      4.1 Autocrítiques després de conèixer els resultats.

      5. CONCLUSIONS.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno