Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Uso das rúbricas de avaliación, a avaliación entre pares e a autoavaliación para mellorar as competencias do alumno

    1. [1] Universidade da Coruña

      Universidade da Coruña

      A Coruña, España

  • Localización: Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. / Enrique de la Torre Fernández (ed. lit.), 2019, ISBN 978-84-9749-712-1, págs. 291-300
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      Na materia Sistemas de Abastecemento e Saneamento do Mestrado Internacional de Enxeñaría da Auga trabállanse as competencias transversais comunicativas, de consulta e selección de información e de avaliación crítica. Os alumnos realizan tarefas que consisten na revisión de referencias, a selección e organización de información e a presentación oral ou nun póster dun tema incluído nos contidos materia. Durante a presentación oral na clase, os alumnos dispoñerán dunha rúbrica na que deberán avaliar as presentacións dos seus compañeiros (avaliación entre pares) e despois a súa. Por último, a profesora avalía tamén a presentación. A nota final calcúlase a partir dos tres tipos de avaliacións e penalizarase aos estudantes que non realicen as avaliacións con rigor. Nestas actividades é fundamental que os criterios de avaliación sexan adecuados e que os alumnos os coñezan dende o inicio da actividade para dirixir o seu traballo. A avaliación entre pares fomenta que o alumno faga un esforzo para transmitir o mensaxe aos seus compañeiros. Por outra banda, obrígase indirectamente a prestar atención ao traballo dos compañeiros e, por tanto, apréndese dos contidos da materia. Na autoavaliación o alumno xulga os seu aprendizaxe e as súas fortalezas e debilidades na comunicación.

    • English

      The transversal competences of communication, review and selection of references and critical assessment are practiced in the subject Systems of Supply and Sanitation of the International Master's in Water Engineering. Students carry out tasks that consist on the review of references, the selection and management of information and the oral or poster presentation about some of the subject contents. During the oral presentations, the students account for a rubric in which they have to evaluate the work of their peers (peer review) and their own work.

      Finally, the teacher also evaluates the presentation. The final mark is calculated from the three types of assessment and students who do not perform a rigorous assessment will be penalized. Appropriated assessment criteria that the students know from the beginning of the activity are required. Peer evaluation encourages students to make an effort to convey the message to their peers. On the other hand, they are indirectly obliged to pay attention to the presentations of their colleagues and, therefore, learn about contents of the subject. In the selfassessment the student judges their learning and their strengths and weaknesses in communication.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno