Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El tractament del lèxic en el currículum bimodal: perspectiva de l’aprenentatge de llengües assistit per ordinador

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] Universidad Politécnica de Valencia

      Universidad Politécnica de Valencia

      Valencia, España

  • Localización: Revista catalana de pedagogia, ISSN 1695-5641, Nº. 8 (Revista Catalana de Pedagogia), 2011-2014, págs. 91-99
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La societat en què vivim ha canviat i no para de fer-ho. Aquests canvis estan directament relacionats amb la incorporació d’Internet com una espècie d’apèndix de la nostra persona. L’ensenyament obligatori no pot defugir aquest fet i ha de renovar el seu plantejament curricular. Aquesta innovació depèn de la diferenciació metodològica del currículum bimodal, el qual distingeix entre capacitats pràctiques i sabers conceptuals. Dins d’aquests darrers, el lèxic és un element clau que cal treballar de manera adequada. En aquest sentit, l’ús educatiu de la xarxa ofereix el paradigma idoni perquè els aprenents es preparen per a la societat en què estan immersos.Paraules clau: Didàctica, aprenentatge de llengües assistit per ordinador, Internet.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno