Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El diàleg sobre models d’educació ambiental en la formació permanent d’educadors

    1. [1] Fundació Catalana de l'Esplai. Àrea d'Educació Ambiental
    2. [2] Fundació Catalana de l'Esplai
  • Localización: Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Nº Extra 0, 2009 (Ejemplar dedicado a: VIII Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias), págs. 1208-1212
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La reformulació de l’Educació Ambiental des del prisma de la Sostenibilitat, requereix de noves estratègies d’actuació i d’una transformació de la pràctica educativa a través d’implementar accions innovadores, tant en la formació inicial, com en la formació permanent i continuada dels educadors/es. La present aportació explora les potencialitats de la reflexió i del diàleg com a procés mediador entre els referents teòrics i una pràctica educativa i estableix les bases d’un procés de formació permanent que explora els models paradigmàtics d’educació ambiental que sostenen les pràctiques educatives.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno