Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Использование теоретической модели интерязыка в методике преподавания иностранных языков

    1. [1] Universidad Técnica Estatal de Irkutsk
  • Localización: Cuadernos de Rusística Española, ISSN-e 1698-322X, Vol. 4, 2008, págs. 23-29
  • Idioma: ruso
  • Títulos paralelos:
    • Uso de un modelo teórico de interlengua en la didáctica de las lenguas extranjeras
  • Enlaces
  • Resumen
    • The article is devoted to investigation of interlanguage as an intermediate system, arising in the situation of language contacts. Semantic junctions (signifi cant contrasts), bearing interferential phenomena, can be eliminated by functional comparative classifi cation nets. A model of a student’s individual track, which enables forecasting his/her second (not native) language acquisition, is presented in the article. The materials of the article cover linguistic research that is necessary for new approaches in teaching foreign languages.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno