Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Irakurketa dialogikoak irakasleen hobekuntzan

  • Autores: Idoia Carricas
  • Localización: hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria, ISSN 1135-4690, Nº. 172, 2012, págs. 34-35
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Paulo Freirek (1921-1997) pentsatzen zuen irakurtzen ikastea ez dela ekintza mekaniko hutsa, testuingururik gabekoa; munduari buruz munduko elkarrizketa irekia izan behar zuela zioen. Freireren ideia horri helduta, ikasteko komunitate bihurtu diren eskolek helduen arteko literatur solasaldiak antolatzen dituzte; horrela, testu literario batean oinarrituta, gizarteari buruz hausnartzen eta eztabaidatzen dute, argudioak ematen dituzte, eta beren esperientziak eta hausnarketa kritikoak adierazten dituzte.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno