Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La asamblea en primaria: estrategias de intervención

  • Autores: Aránzazu Fernández Durán
  • Localización: Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 283, 2019, págs. 48-52
  • Idioma: español
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • En el present article defensem la necessitat de valorar l’assemblea a l’educació primària. Són molts els avantatges de realitzar-ne, perquè esdevé un moment interessant per conèixer-nos i per aprendre a expressar-nos a tots els nivells. L’assemblea com a oportunitat de generar pensament i desenvolupar la competència lingüística. Mercès a l’escolta atenta de l’alumnat, serà més fàcil programar la resta d’activitats d’aprenentatge i generar el millor clima possible dintre de l’aula


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno