Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els influencers i el màrqueting digital, una convivència necessària

    1. [1] Universitat Oberta de Catalunya

      Universitat Oberta de Catalunya

      Barcelona, España

  • Localización: Oikonomics: Revista de economía, empresa y sociedad, ISSN-e 2339-9546, Nº. 11, 2019, págs. 21-27
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • La majoria de les persones declara sense prejudicis que preferirien perdre la cartera abans que el mòbil. Encara que sembli una frase una mica exagerada encabeix una part de realitat que moltes vegades no veiem, o no volem veure, com és la quantitat d’informació que portem en el nostre smartphone i la capacitat que tenim d’obtenir informació de forma immediata. La comunicació a través d’internet ha donat pas a la cerca al moment d’informació, tant personal com professional. Aquest nou canal digital ha donat peu a un creixement exponencial de les dades emmagatzemades a la xarxa de manera que l’usuari final pot accedir a conèixer què està passant en qualsevol part del món a qualsevol moment. Lligat a aquest increment de la informació han aparegut els anomenats influencers, que no deixen de ser persones que, utilitzant aquest nou canal online, realitzen un màrqueting digital basat en la seva imatge lligada a una empresa, marca o producte. Els seus seguidors (abans anomenats fans…) són els potencials compradors dels productes, per la qual cosa la gestió d’aquest actiu digital és molt necessària per a les empreses i els seus departaments de màrqueting. Un correcte ús i seguiment dels influencers pot ajudar, i molt, a generar més vendes a través d’un canal de màrqueting digital que té encara molt recorregut per davant


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno