Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula

  • Autores: Diego Moliner Urdiales, Oscar Chiva Bartoll, María Reyes Beltran Valls
  • Localización: Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: Revista de recerca humanística i científica, ISSN 1130-4235, ISSN-e 2340-4787, Nº. 29, 2018 (Ejemplar dedicado a: L’esport en les diferents etapes educatives. Anàlisi i propostes per a la millora de la praxi), págs. 11-17
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La condició física constitueix un potent marcador de l’estat de salut des de les primeres edats. Malgrat que la seua valoració durant l’etapa d’Educació Infantil resulta complexa i de vegades poc fiable, estudis recents han permès establir proves adaptades amb òptims resultats de validesa i fiabilitat. El present treball pretén recollir els principals avanços científics en aquest àmbit de coneixement, al mateix temps que planteja estratègies per a la seua aplicació dins de l’aula durant l’etapa d’Educació Infantil.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno