Los niños nacen con una serie de destrezas que con las experiencias que le ofrece el adulto favorecen el desarrollo de las habilidades comunicativas y prelingüísticas que serán la base para el posterior desarrollo de la etapa lingüística. Tener presente el recorrido singular que hacen los niños con autismo en este desarrollo nos permitirá como profesionales reflexionar sobre qué tener en cuenta cuando nos planteamos utilizar comunicación aumentativa.
Els infants neixen amb unes destreses que, juntament amb les experiències que li ofereix l’adult, permeten desenvolupar habilitats comunicatives i pre-lingüístiques que posaran els fonaments per al posterior desenvolupament de l’etapa lingüística. Pensar el recorregut singular que fan els infants amb TEA en aquest desenvolupament ens permetrà als professionals que treballem amb ells reflexionar sobre què tenir en compte quan ens plantegem fer servir algun tipus de comunicació augmentativa.
Infants are born with skills that, together with the experiences that adults offer them, allow the development of communication and prelinguistic abilities that will make the basis for the subsequent linguistics stage development. To think about the special path that children with TEA make in this development will allow, the professionals that work with them, reflect on what to take into account, and how and when we need to consider the use of some type of augmentative communication.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados