Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La investigació sobre mitjans de comunicació a Itàlia

  • Autores: Mauro Wolf
  • Localización: Anàlisi: Quaderns de comunicació i cultura, ISSN-e 2340-5236, ISSN 0211-2175, Nº 21, 1997, págs. 211-220
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Una característica de la literatura sobre mitjans a Itàlia és la barreja d'apropaments teòricas, si bé hem de destacar la rellevància que des dels anys seixanta ençà ha cobrat la perspectiva semiòtica. Els anys vuitanta es van caracteritzar per la recerca administrativa finançada pels propis mitjans i els anys noranta per l'obertura de la recerca als problemes de comunicació i política (estudi de campanyes i sobre la persuasió). La representació mediàtica dels fenòmens socials, la publicitat i l'economia dels mitjans són actualment altres línies preferents d'estudi.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno