Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les estratègies enunciatives d'un documental didàctic, el cas d' "India" de Roberto Rossellini

  • Autores: Àngel Quintana Morraja
  • Localización: Anàlisi: Quaderns de comunicació i cultura, ISSN-e 2340-5236, ISSN 0211-2175, Nº 27, 2001, págs. 77-89
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Les estratégles enunciatives d'un documental didáctic, el cas d7ndía de Roberto Rossellini. Analisi, 2001, núm. 27, p. 77-89. En el documental india, el gran cineasta italiá Roberto Rossellini va proposar una visió de la narrativa cinematográfica basada en la recerca de la transparéncia, en la qua] les imatges tenien com a funció la transmissió d'idees. Aquest propósit va con-duir Rossellini a la recerca de la imatge essencial i, per tant, a la vindicació implícita del seu alt valor cognitiu. = The Enunciative Strategies of a Didactic Documentary: The Case of Indía, by Roberto Rossellini In the documentary India, the renowned film maker Roberto Rossellini offered a vision of cinematographic narrative based en the search for transparency where images function as the means for transmitting ideas. This objective led Rossellini to search for the essential image and, therefore, the implicit vindication of its highly significant cognitive value.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno