Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Enfocant el disseny de projectes per fomentar una activitat científica escolar a secundària a través de l’ABP

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 38, 2019 (Ejemplar dedicado a: Octubre), págs. 18-26
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Focusing on project design to foster a school scientific activity in secondary level through PBL
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Considering the spreading use of school projects to Science teaching, this article wants to reflect upon the implications of project design so as to foster scientific practices. For that purpose, three current project-based learning approaches for Science teaching and learning are discussed regarding the available literature. Design examples regarding the main characterising elements of PBL are also presented.

    • català

      Donada la importància actual de l’ús de projectes escolars per l’ensenyament de Ciències, en aquest article es vol reflexionar sobre les implicacions que té el seu disseny per fomentar unes pràctiques que siguin científiques. A partir d’una revisió bibliogràfica es presenten i discuteixen 3 enfocaments actuals d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) en l’educació científica a través dels diferents elements que caracteritzen aquesta metodologia.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno