Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


“MOOCs in the Higher Education crisis”, book critique

    1. [1] Indiana University
  • Localización: RED: revista de educación a distancia, ISSN-e 1578-7680, Vol. 19, Nº. Extra 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: Addendum 1. Reseñas de libros)
  • Idioma: inglés
  • Es reseña de:

    • Los MOOC en la crisis de la Educación Universitaria: docencia, diseño y aprendizaje

      Miguel Zapata Ros

      Miguel Zapata Ros, 2014

  • Enlaces
  • Resumen
    • In his book, Zapata-Ros (2014) addresses a controversial trend in distance education, the massive open online courses (MOOCs). Praised by some scholars, highly criticized by others, the fact is that, as the author affirms, MOOCs are here to stay. An elaborate concoction of social, economic, and technological factors has made possible the exponential expansion of these courses: steady increase in college tuition rates, devaluation of college degrees, an uncertain job market, and more abundant networks of distributed knowledge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno