Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Tots iguals, tots diferents

Rosa Maria de la Fuente Castelló

  • català

    Amb aquesta experiència es vol posar en valor el fet que la democràcia hauria de formar part dels currículums dels nostres centres, com a valor implícit per treballar des de petits. Ens preocupava molt com portar a terme i implementar aquest valor com a part d’un projecte transversal de centre. Per això, fa quatre cursos vam encetar aquest projecte per fomentar valors democràtics dins d’un context inclusiu.

    D’una forma senzilla i protagonitzada pels infants, treballem diverses competències transversals en les quals la democràcia i el seu valor és l’estratègia base. «Tots iguals, tots diferents» neix com una necessitat de donar resposta als reptes de l’escola: formar persones amb esperit crític, plenament democràtiques i solidàries. Es tracta de formar persones obertes a una societat diversa i enriquida per aquesta diversitat.

  • English

    This experience is intended to place value on the fact that democracy should form part of the curricula of our schools as an implicit value to work with from an early age. Our concern was how to implement this value in a cross-curriculum project.

    That is why four years ago we started this project promoting democratic values within an inclusive context.

    We work on cross-curricular competences in a simple way in which pupils are the protagonists, with democracy as the basic strategy. “Everybody’s equal, everybody’s different” arose in response to the necessity of finding answers to school challenges by training people to be critically aware, absolutely democratic and caring. Our main goal is to educate open-minded people to live in a diverse society that is enriched by its diversity.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus