Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Buscando a igualdade nas relacións sociais na aula de Educación Infantil

  • Autores: Concepción Sánchez-Blanco
  • Localización: Revista galega de educación, ISSN 1132-8932, Nº. 31 (1ª época), 1998 (Ejemplar dedicado a: A educación infantil), págs. 10-16
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Os nenos e nenas pequenos reproducen nos seus comportamentos as accións das persoas adultas en relación ó manexo do poder, de xeito que desde moi axiña comezan a construír xerarquías e relacións de dominación e submisión nos escenarios sociaís onde viven. Sen embargo, igualmente son capaces de resistir e defenderse deste tipo de relacións, poñendo en práctica as máis variadas estratexias. A democratización dos espacios escolares constitúe un camiño para loitar contra estas relacións de dominación e para isto é necesario que os profesores e profesoras de Educación Infantil comecen por discutir e analizar no seo dos equipos educativos as propias estratexias de poder que poñen en marcha nas relacións cos nenos e nenas; cos seus compañeiros e compañeiras; e cos país, nais e titores e titoras e outros membros da comunidade escolar.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno