Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O mundo da escola distanciada en tempos da COVID-19: Escenarios de deficiencias, mais tamén de capacidades colectivas a explorar e a facer avanzar

  • Autores: Nova Escola Galega
  • Localización: Revista galega de educación, ISSN 1132-8932, Nº. Extra 0 (Número especial xuño 2020 - Edición dixital), 2020 (Ejemplar dedicado a: Covid -19: Re-pensar a educación), págs. 15-19
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      ¿Cómo se vivió el primer mes y medio de escuela durante la pandemia? Con preocupación, con desorientación, esperando orientaciones apropiadas que no llegaban... y poniendo a andar la creatividad. Un texto a modo de crónica de aquellos días, que también sirvieron para despertar energías creativas, y no sólo para vivenciar problemas

    • galego

      Como se viviu o primeiro mes e medio da escola na pandemia? Con preocupación, con desorientación, agardando orientacións acaídas que non chegaban... e poñendo a andar a creatividade. Un texto a modo de crónica daqueles días, que tamén serviron para espertar enerxías creativas, e non só para vivenciar problemas.

    • English

      How was the first month and a half of school in the pandemic? With concern, with the lack of guidance, waiting for guidelines that did not arrive ... and awakening creativity. One as a chronicle of those days, which also it was helpful to awaken creative energies, and not only to experience problems


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno