Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’assaig audiovisual com a procés d’exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.

    1. [1] Universitat de València

      Universitat de València

      Valencia, España

  • Localización: Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), ISSN-e 2603-6061, Nº. 3, 2019 (Ejemplar dedicado a: Creativity and Educational Innovation Review (CEIR)), págs. 134-151
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’assaig audiovisual com a forma visual i crítica, oberta a la experiència creativa i a la captura del pensament en el seu desenvolupament, s’ens ofereix com un instrument plural per a la  investigació i la indagació dels entorns i les xarxes que ens constitueixen (en la seua vessant política, ideològica, social o cultural). Creadors com Chris Marker, María Cañas, Andrés Duque o Pilar Monsell practiquen aquesta modalitat reflexiva i de pensament visual amb imatges, oferint exemples valiosos per a  poder pensar en noves claus educatives amb caire marcadament crític. Aquest article tracta de indagar i identificar les potències educatives d’alguns dels assajos d’aquestos autors.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno