Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Competències percebudes i identificades en els treballs finals de màster, de l’àmbit de economia i direcció d’empreses: Oportunitats i reptes de futur

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 433-437
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Les competències fonamenten els aprenentatges a la universitat, donant coherència al disseny del pla d’estudis amb la incorporació de coneixements. La planificació docent, la seva incorporació efectiva i la percepció individual d’assumpció de cada competència, són peces clau en el procés d’aprenentatge. La present comunicació analitza les possibles discrepàncies entre les competències que s’estableixen en la memòria d’aprovació d’un màster universitari i les impartides realment. En concret es centra en la potencialitat del Treball Final de Màster, estudiant la percepció del nivell de “competència assolida” per part del professorat i els estudiants.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno