Anna Bonmatí Tomàs, Marta Raurell Torredà, Mª Carmen Malagón Aguilera, Angel Romero Collado, Sandra Gelabert Vilella, Cristina Bosch-Farré, Carolina Rascón Hernán, Josep Olivet Pujol
El càlcul de dosi es considerada una competència difícil d’assolir en el estudis d’Infermeria. L’objectiu de l’estudi és comparar diferents mètodes avaluatius per l’assoliment d’aquesta competència en els estudis de Grau d’Infermeria UdG. Un 55,8% dels estudiants que realitzen ACOE a 4rt curs no assoleixen la competència del càlcul de dosi, i a més, suspenen significativament més que en l’avaluació de 2n curs dels seminaris específics. Així es pot deduir que o bé no hi ha una millora d’aprenentatge del càlcul de dosi de 2on a 4rt curs o bé que els entorns i els diferents mètodes avaluatius poden influenciar en els resultats obtinguts per una mateixa competència.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados