Gerona, España
Aquesta comunicació presenta un cas d’aplicació de l’aprenentatge basat en projectes als estudiants de Grau en Enginyeria Mecànica de la Universitat de Girona, a l’Escola Politècnica Superior, en l’assignatura de tercer curs “Estructures”, mitjançant el treball titulat “Disseny i construcció d’un pont amb fusta”. A través d’aquest projecte, els estudiants han d’abordar, plantejar i resoldre problemes relacionats amb la resistència de materials, el càlcul d’estructures, la utilització òptima dels materials, el disseny estructural, i finalment la seva execució. El projecte inclou la construcció del pont calculat i per tant, els estudiants comproven els seus càlculs teòrics amb els resultats reals. Les principals conclusions que s’observen de la implementació d’aquest treball en dues edicions són un aprenentatge adequat de les diferents competències específiques proposades, un treball de les competències transversals i també una major motivació per la temàtica de l’assignatura.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados