Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’avaluació formativa com eina de millora per l’assoliment de les competències

    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 542-546
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’objectiu d’aquest estudi és analitzar quina influència té sobre l’assoliment de les competències la participació dels estudiants en l’avaluació formativa. Des del curs 2012/13, en el mòdul de Neurociència de la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona, els estudiants contribueixen en dos tipus d’avaluacions de caràcter formatiu: l’avaluació de les sessions d’aprenentatge basat en problemes i la correcció i discussió d’exàmens d’opció múltiple. Els resultats es compara amb cursos acadèmics on dita participació no va ser present. Observem que la implicació dels estudiants en les activitats d’avaluació formativa fomenta uns millors resultats acadèmics i un millor assoliment de les competències.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno