Aquest treball té com a objectiu principal saber quin paper té la figura de l’educador social en el circ social dins l’Ateneu popular 9 Barris.
El propòsit que s’explica és esbrinar la importància de la figura de l’educador social sobre el tema del circ social, tot comprant-la amb la figura del formador de circ social per tal de poder aconseguir una visió més pròxima a la realitat i conèixer aquesta disciplina com a eina de transformació social.
En aquesta investigació es justifica el treball de l’educador dins d’aquest àmbit, veien aquest professional com una persona que acompanya a l’educand i fa el seguiment pedagògic, com també la persona que fa la tasca més tècnica d’aquesta professió.
This study aims to find out what role the principal figure of the social educator in social circus in the Ateneo Popular 9 Barris.
The purpose is to find out who explained the importance of the figure of the social educator on the subject of social circus, even buying it with the figure of social circus trainer in order to get a closer view on reality learn discipline as a tool for social transformation.
In this research justifies the work of the educator in this field, saw this as a professional person who accompanies and monitors the student teaching as well as the person making the task more technical profession.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados