Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Action research

  • Autores: Leo Van Lier
  • Localización: Sintagma: Revista de lingüística, ISSN 0214-9141, Vol. 6, 1994, págs. 31-37
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L'autor d'aquest article presenta la recerca acció com a un mitjà útil que tenen els professors de llengua per a reflexionar sobre la seva tasca pedagògica i, d'aquesta manera, millorar-la. Leo van Lier defensa un tipus de recerca que involucri els mateixos actors, els professors, i proposa una sèrie d'estadis que cal tenir en compte a l'hora de fer aquest tipus de recerca a l'aula.

    • English

      In this article, the author presents Action Research as a useful means for language teachers to reflect upon and improve their pedagogic task. Leo van Lier argues in favour of a type of applied research involving the practitioners themselves, i.e. the teachers, and proposes a series of steps to take into consideration in doing this type of research in the classroom.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno