Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Desigualtat i confinament.: Les dificultats per fer escola des de la distància

  • Autores: Judith Jacovkis, Aina Tarabini-Castellani Clemente
  • Localización: Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, ISSN 1696-0475, ISSN-e 2014-4792, Núm. 53, 2020, pág. 20
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • En aquest article analitzem la diversitat de formes a partir de les quals els centres educatius catalans han respost a les condicions de confinament derivades de la COVID-19. Basant-nos en una enquesta que han respost 2.777 docents no universitaris durant el primer mes i mig de confinament, analitzem tres grans aspectes: les prioritats dels centres durant el confinament, el tipus d’activitats que han portat a terme, i les dificultats que ha mostrat l’alumnat per seguir aquestes activitats. Els resultats assenyalen la titularitat, la composició social i el nivell educatiu com els tres grans eixos per entendre la desigualtat de condicions dels centres per fer escola a distància.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno