Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Expresión corporal, adaptacións curriculares e operacións financeiras: aproveitando sinerxias entre GIDs da UDC

    1. [1] Universidade da Coruña

      Universidade da Coruña

      A Coruña, España

  • Localización: Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID / Enrique de la Torre Fernández (ed. lit.), 2020, ISBN 978-84-9749-775-6, págs. 135-147
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The proposal arises after a joint reflection between the components of the two Teaching Innovation Groups of the UDC in "Financial Operations, Energy Economics and Circular Economics" and "Didactics of Body Expression and Motor", on the implementation of active methodologies in the teaching-learning process.The idea is to put the students in contact with the subjects "Corporal expression and curricular adaptations" of the Degree in Primary Education and "Analysis of Financial Operations" of the Degree in Business Administration and Management.The purpose is none other than to mutually benefit from the common work of the competences developed in each of the indicated subjects. In this way, the students are able to specialize in their subject from the approach to the concepts and the work of the competences from the creation of materials. Each student becomes an "expert" who advises those of the other subject in the specific topic. The evaluation of the activities is by rubrics, defined from the joint design by the members of the two Teaching Innovation Groups involved..

    • galego

      A proposta xorde despois dunha reflexión conxunta entre os compoñentes dos dous GIDs da UDC en “Operacións Financeiras, Economía Enerxética e Economía Circular” e “Didáctica da Expresión Corporal e Motricidade (GIEDEM)”, sobre a implantación de metodoloxías activas no proceso de ensinanza-aprendizaxe. A idea reside na posta en contacto do alumnado das materias “Expresión corporal e adaptacións curriculares” do Grado en Educación Primaria e de “Análise das Operacións Financeiras” do Grao en Administración e Dirección de Empresas.A finalidade non é outra que beneficiarse mutuamente do traballo en común das competencias desenvolvidas en cada unha das materias sinaladas. Deste xeito se consegue que o alumnado se especialice na súa materia a partir do achegamento aos conceptos e do traballo das competencias a partir da creación de materiais. Cada alumnx se converte en “expertx” que asesora aos da outra materia no tema específico. A avaliación das actividades terá lugar por rúbricas, definidas a partir do deseño conxunto polos membros dos dous GID ́s implicados.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno