Las Directrices IFLA / UNESCO de bibliotecas escolares plantean las actividades sobre competencias informacionales como un punto fuerte de las bibliotecas de los centros escolares, pero en la práctica estas tienen muy poca presencia en la dinámica de las bibliotecas. En este artículo se recoge la experiencia de la biblioteca del INS Mediterrània, que, gracias a la iniciativa Biblio(r)evolució de la Fundación Jaume Bofill, impulsó un programa en torno a diferentes aspectos de la competencia informacional, dirigido a todos los cursos de ESO y bachillerato y que se ha seguido implementando, incluso, una vez finalizado el proyecto impulsado por la Fundación
Les Directrius IFLA/UNESCO de biblioteques escolars plantegen les activitats sobre competències informacionals com un dels punts forts de les biblioteques dels centres escolars, però a la pràctica aquestes tenen molt poca presència en la dinàmica de les biblioteques. En aquest article es recull l’experiència de la biblioteca de l’INS Mediterrània, que, gràcies a la iniciativa Biblio(r)evolució de la Fundació Jaume Bofill, va impulsar un programa a l’entorn de diferents aspectes de la competència informacional, adreçat a tots els cursos d’ESO i batxillerat i que s’ha seguit implementant, fins i tot, un cop finalitzat el projecte impulsat per la Fundació
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados