Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Learning science through a historical approach

    1. [1] Weizmann Institute of Science (Israel)
  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 23, 2017, págs. 9-14
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Aprendre ciència a través d’un enfocament històric
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Various studies have shown that a high percentage of students, whether at high school or even at college level, hold positivistic views about nature and the ways scientific investigations are carried out. The module «Science: an ever-developing entity» intends to develop an understanding of the nature of science by using historical examples, related to developments of the structure of matter and dealing with aspects of science, technology and society.keywords: Nature of science, historical approach, aspects of science, technology and society.

    • català

      Diversos estudis han demostrat que un elevat percentatge d’estudiants, sigui a secundària o fins i tot a la universitat, té visions positivistes sobre la naturalesa i la manera en què es duen a terme les investigacions científiques. El mòdul «Ciència: una entitat en desenvolupament» pretén desenvolupar una comprensió de la naturalesa de la ciència utilitzant exemples històrics, relacionats amb l’evolució de l’estructura de la matèria, i tractant aspectes de la ciència, la tecnologia i la societat.paraules clau: Naturalesa de la ciència, enfocament històric, aspectes de la ciència, tecnologia i societat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno