Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Informal chemistry education: a missed opportunity?

Sarah Hayes

  • català

    Les disciplines de ciència, tecnologia, enginyeria, matemàtiques i medicina (STEMM) configuren cada vegada més les nostres vides i el món on vivim. Tenint en compte això, hi ha la preocupació que la manca d’habilitats en aquests àmbits pugui afectar les economies nacionals i mundials. Afrontar els reptes en aquestes àrees requereix ciutadans compromesos i informats i també un grup de professions STEMM, per al present i per al futur. Aquest article se centrarà en els organismes de recerca que configuren aquest diàleg, específicament, en les actituds cap a la ciència, la comprensió pública de la ciència, l’alfabetització científica i el treball realitzat en l’àmbit de la divulgació i el compromís públic que condueix a l’aprenentatge informal i no formal amb un enfocament particular sobre programes relacionats amb la química.paraules clau: Divulgació, compromís públic, educació informal, educació no formal.

  • English

    Science, technology, engineering, mathematics and medicine (STEMM) disciplines are increasingly shaping our lives and the world we live in. With this in mind, there is concern that skills shortages could impact on national and global economies. Addressing challenges across these areas requires engaged and informed citizens and also a pool of STEMM professions, for the present day and the future. This paper will focus on the bodies of research that shape this dialogue, specifically, attitudes towards science, public understanding of science, scientific literacy and work undertaken in the area of outreach and public engagement leading to informal and non-formal learning with a particular focus on chemistry related programmes.keywords: Outreach, public engagement, informal education, non-formal education.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus