Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


365 cares de la taula periòdica dels elements: els sabororos fruits del projecte via Twiter #1TPdia

    1. [1] Escola Virolai, Barcelona
    2. [2] Saint Georges’s School, Fornells de la Selva (Girona)
  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 26, 2020, págs. 53-61
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • 365 faces of the Periodic Table of Elements: the tasty fruits of the project via Twiter # 1TPdia
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Amb motiu de la celebració de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics, dos joves professors de secundària, químics i apassionats col·leccionistes del que considerem que és la icona de la ciència, afrontem un repte: al llarg del 2019, cada matí piularem una taula periòdica dels elements diferent i rellevant a Twitter. Amb aquesta publicació fem una reflexió sobre el projecte i presentem a la comunitat educativa el recurs didàctic que suposa el conjunt de les 365 taules, degudament etiquetades i classificades.paraules clau: Taula periòdica, cultura científica, xarxes socials, Twitter.

    • English

      On the occasion of the celebration of the International Year of the Periodic Table of Chemical Elements, two junior high school teachers, chemists and passionate collectors of what can be considered as an icon of science, we faced a challenge: throughout 2019, every morning, we would tweet a different and relevant periodic table. With this paper we reflect on the project and we present to the educational community the teaching resource of these set of 365 tables, properly labeled and classified.keywords: Periodic table, scientific culture, social networks, Twitter.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno