Amb motiu de la celebració de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics, dos joves professors de secundària, químics i apassionats col·leccionistes del que considerem que és la icona de la ciència, afrontem un repte: al llarg del 2019, cada matí piularem una taula periòdica dels elements diferent i rellevant a Twitter. Amb aquesta publicació fem una reflexió sobre el projecte i presentem a la comunitat educativa el recurs didàctic que suposa el conjunt de les 365 taules, degudament etiquetades i classificades.paraules clau: Taula periòdica, cultura científica, xarxes socials, Twitter.
On the occasion of the celebration of the International Year of the Periodic Table of Chemical Elements, two junior high school teachers, chemists and passionate collectors of what can be considered as an icon of science, we faced a challenge: throughout 2019, every morning, we would tweet a different and relevant periodic table. With this paper we reflect on the project and we present to the educational community the teaching resource of these set of 365 tables, properly labeled and classified.keywords: Periodic table, scientific culture, social networks, Twitter.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados