Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Compromesos amb construir i implementar el pràcticum basat en resultats per als estudiants principals normals: Experiència de la Xina

Lei Chang

  • English

    To comprehensively guarantee and improve the quality of teacher education, China is currently carrying out a teacher education major professional certification program throughout the country. The basic concept of this program includes three aspects: Student-centered focus, Outcome-based Education, and Continuous Quality Improvement. The standards and assessment requirements of the Teacher Education Major Professional Certification attach great importance to the construction and implementation of a practicumfor students majoring in teacher education. The core requirements in the Cooperation and Practicum section include: establishment and operation of the threefold collaborative training mechanism; establishment and management of the evaluation of the teaching practice system; and the implementation of the “dual instructor”system in education practice. This mainly involves and examines the five aspects of collaborative education, education base construction, practical teaching, instructor team, and management evaluation. Shanghai Normal University is presented in this paper as a typical example. Many of its teacher education majors have now passed the second level professional certification.We believe that our professional experience and the example of our practicum for teacher education majors mayserve as a reference for other countries in the world.

  • català

    Per garantir i millorar de manera integral la qualitat de la formació del professorat, la Xina està duent a terme en l’actualitat un programa de certificació professional principal de formació del professorat en tot el país.El concepte bàsic d’aquest programa inclou tres aspectes: l’enfocament centrat en l’estudiant, l’educació basada en els resultats i la millora contínua de la qualitat.Les normes i els requisits d’avaluació de la certificació professional de l’especialitat de formació del professorat concedeixen una gran importància a la construcció i implementació del pràcticum per als estudiants que de l’especialitat de formació del professorat. Els requisits fonamentals en la secció de Cooperació i Pràcticum inclouen: l’establiment i funcionament del triple mecanisme de formació col·laborativa; l’establiment i gestió de l’avaluació del sistema de pràctica docent; i la implementació del sistema “d’instructor dual” en la pràctica educativa. Això implica i examina principalment els cincs aspectes de la formació col·laborativa, la construcció de la base educativa, l’ensenyament pràctic, l’equip d’instructors i l’avaluació de la gestió. La Universitat Normal de Xangai es presenta en aquest article com un exemple típic.Molts dels seus estudiants de Magisteri han superat la certificació professional de segon nivell. Creiem que la nostra experiència professional i l’exemple de les nostres pràctiques per als estudiants de Magisteri poden servir de referència per a altres països del món


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus