Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Efecte de la filmació en els errors comesos pels estudiants d'infermeria en avaluar una situació clínica simulada

  • Autores: Carme Sansalvador Comas, Olga Isern, Montserrat Faro Basco, Joan Carles Casas Baroy
  • Localización: UNIVEST 2013: IV Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo / Universitat de Girona (aut.), 2013, ISBN 978-84-8458-417-9
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • La simulació clínica com a mètode d’aprenentatge i entrenament, permet que les persones experimentin la representació d’un esdeveniment real amb la finalitat d’adquirir coneixements, habilitats i actituds. Gravar l’escenificació suposa una eina útil per a poder reflexionar al voltant de les decisions preses i les accions portades a terme, amb l’objectiu de detectar els punts forts, els punts febles i els aspectes de millora en l’aprenentatge. L’estudi que es va realitzar sobre un grup d’estudiants de segon curs d’infermeria, pretén avaluar de quina manera saber-se filmat durant la simulació influeix en el fet de cometre més errors en la realització de les tècniques proposades


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno