Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Gènere, identitat lectora i identitat de les mestres des de la literatura infantil i juvenil en la formació inicial de mestres

Consol Aguilar

  • Aquest projecte d’innovació educativa lligat a l’aprenentatge dialògic i a la teoria educativa crítica es va implementar el curs 2018-2019. Cal transformar l’absència curricular generalitzada del gènere en la formació inicial de mestres a l’UJI. Des de la LIJ hem treballat la sensibilització i formació en gènere de l’estudiantat, des de la implementació de la reflexió curricular i literària, sobre la identitat professional de les mestres i la reconstrucció de la identitat literària de l’estudiantat, des d’accions educatives concretes ―basades en les evidències científiques que ens ofereixen l’educació, el gènere i el feminisme― per poder seleccionar llibres de qualitat literària i estètica lligats al gènere en el seu futur professional, sense fer un ús instrumental de la literatura


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus