Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Book Review. Film Pedagogy. Theory and Practice, edited by Dilani S. P. Gedera and Arezou Zalipour

    1. [1] Universidad Complutense de Madrid

      Universidad Complutense de Madrid

      Madrid, España

  • Localización: Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 15, Nº. 3, 2022
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Reseña. Film Pedagogy. Theory and Practice, editado por Dilani S. P. Gedera y Arezou Zalipour
    • Critique de livre. Film Pedagogy. Theory and Practice, édité par Dilani S. P. Gedera et Arezou Zalipour
    • Resenya. Film Pedagogy. Theory and Practice, editat per Dilani S. P. Gedera i Arezou Zalipour
  • Es reseña de:

    • Film Pedagogy. Theory and Practice

      Dilani S.P. Gedera (ed. lit.), Arezou Zalipour (ed. lit.)

      Singapore : Springer, 2021

  • Enlaces
  • Resumen
    • Ressenya del llibre Film Pedagogy. Theory and Practice, editat per Dilani S. P. Gedera and Arezou Zalipour. Com a professora d'anglès amb finalitats específiques i investigadora de metodologies que utilitzen l'audiovisual com a recursos per a l'aprenentatge i l'ensenyament, he estat investigant mètodes alternatius i innovadors d'incorporar el vídeo a l'aula. Em vaig trobar amb el llibre de Gedera i Zalipour, que se centra en l'ús del vídeo com a pedagogia. El llibre analitza l'ús del audiovisual a l'educació superior com a eina didàctica que permet adaptar-se a les necessitats tant dels estudiants contemporanis com dels professors que necessiten adaptar-se a la naturalesa canviant de l'ensenyament en una era multimèdia.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno