Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Ikasgelak iraultzen: ikasleriaren inplikazioa indartzea “socrative” aplikazioarenbitartez enpresa ikasketetan

    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

  • Localización: Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen / Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (aut.), 2019, ISBN 978-84-1319-033-4, págs. 999-1004
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This paper describes an experience carried out in the 2018-2019 academic year at the Faculty ofEconomics and Business of the University of the Basque Country (Gipuzkoa section). The main objectiveof the essay was to collect the student’s perceived perceptions of the active teaching-learningmethodologies; specifically aimed at motivating, involving and other opinions using the mobile student’stool. To this end, the Socrative tool was used to answer some questionnaires online, with the aimof strengthening the student’s motivation and participation, in the context of flipped classroom.

    • euskara

      Lan honetan, 2018-2019 ikasturtean Euskal Herriko Unibertsitateko Donostiako Ekonomia eta EnpresaFakultatean (Gipuzkoako atala) egindako esperientzia bat jasotzen da. Saiakuntzaren helburu nagusiaikasleriak ikaskuntza-irakaskuntzarako metodologia aktiboen inguruan duen hautematea jasotzeazen; zehazki, ikasleen mugikorra baliatzen duen tresna erabilita motibazioa, inplikazioa eta bestezenbait iritzi neurtzea lortu nahi zen. Horretarako, Socrative tresna erabili zen online erako galdetegibatzuei erantzuteko, ikasleriaren motibazioa eta parte-hartzea indartzeko asmoarekin, eta ikasgela irauliarenmetodologiaren testuinguruan.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno