Julia M. Tsarapkina, Olga I. Vaganova, Anna V. Lapshova, Margarita Koldina, Ivan Sedov
Purpose of the article is analysis of the experience of gamification in modern professional education. The article presents an analysis of the project activities of senior students of higher educational institutions against the background of gamification of the educational process. The study made it possible to determine the role of gamification in modern vocational education. Gamification acts as a means of promoting deeper involvement of students in the educational process, their achievement of higher indicators and results. Its development in modern education expands the opportunities for training students
El objeto del artículo es el análisis de la experiencia de la gamificación en la educación profesional moderna. El artículo presenta un análisis de las actividades del proyecto de estudiantes de último año de instituciones de educación superior en el contexto de la gamificación del proceso educativo. El estudio permitió determinar el papel de la gamificación en la educación profesional moderna. La gamificación actúa como un medio para promover una mayor implicación de los estudiantes en el proceso educativo, su consecución de mejores indicadores y resultados. Su desarrollo en la educación moderna amplía las oportunidades de formación de los estudiantes
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados