Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Ikasgelan elkarrekintza didaktiko emankorrak diseinatzeko tresna baten sorkuntza

    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

    2. [2] Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Mondragón, España

  • Localización: Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, ISSN 0214-9753, Vol. 34, Nº. 1, 2022, págs. 7-30
  • Idioma: euskera
  • Títulos paralelos:
    • The elaboration of a tool to design productive didactic interactions in the classroom
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The aim of this paper is to offer some basis for the design of didactic interactions, as well as a specifically created tool for that purpose. That material has been created in the framework of a teachers’ training process and after analysing its implementation, appropriate changes have been made to present it in this article. Furthermore, an example of a real didactic design and various testimonies are also presented, which might be useful for the good practice of the tool already mentioned. The classroom’s didactic interactions are the main focus of the paper, for the students to be the centre of their learning process, the key will be to investigate the communication forms and the collective construction of the knowledge. Hence, the objective is to analyse who, when, how and for what to take the floor in each communicative context and thereby propose some dimensions that didactic designs focused on the deep learning of students should have. 

    • euskara

      Artikulu honek ikasgelan elkarrekintza didaktikoak diseinatzeko oinarriak eta balizko tresna bat eskaintzea du helburu. Erreminta hau irakasleei eskainitako prestakuntza prozesu baten baitan sortu da eta beraren aplikazioa ikertu ostean, beharrezko izan diren egokitzapenak egin dira, artikulu honetan aurkezteko. Horrekin batera, diseinu adibide eta testigantza errealak ere jaso dira, tresnaren erabilpenerako gako batzuk ematen dituztela iritzita. Ardatzean ikasgelako elkarrekintzak jarri ditugu, izan ere, ikaslea bere ikaskuntza prozesuaren erdigunean jarriko badugu, komunikatzeko eta ezagutzak elkarrekin eraikitzeko moduak bilatu beharko ditugu. Beraz, komunikazio testuinguru bakoitzean hitza nork, noiz, nola eta zertarako erabili jarri dugu jomugan, eta alderdi horiei erreparatuta ikasleekin ikaskuntza sakonagoa lortzeko diseinu didaktikoek izan beharreko dimentsio batzuk proposatu.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno