Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Participar a l'escola: font de riquesa i benestar

  • Autores: Alicia Fernández Huarte, Mikel Colomo
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 495, 2022, pág. 55
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • La participació dins de la comunitat educativa s’ha pogut veure com l’espasa de Dàmocles durant molts anys. Això no obstant, els processos de canvi i transformació que han sorgit, sobretot en aquest segle XXI, han propiciat que les hermètiques tanques dels centres educatius siguin, cada cop, menys tanques; o cada cop menys altes. L’escola ja no és concebuda com una mena de guarderia que mira d’establir murs invisibles entre alumnat/professorat/famílies, sinó com un ens que mira de fer passos per construir un coneixement compartit entre tots els agents implicats.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno