Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aproximació a l’ús de la metodologia d’aprenentatge servei amb alumnat amb diversitat funcional

  • Autores: Maria Antònia Cantallops Alemany, Marta Font Genovart, Aina Obrador Orell, Maria Magdalena Rosselló Picó, Mar Sancho Estellers
  • Localización: Anuari de l'Educació de les Illes Balears, ISSN 1889-805X, Nº. 2022, 2022 (Ejemplar dedicado a: Bones pràctiques en educació inclusiva), págs. 454-468
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      El presente artículo detalla la experiencia del centro de educación especial Mater con la metodología del aprendizaje-servicio, una propuesta educativa con utilidad social que emerge con fuerza ante una realidad demandante de una participación ciudadana comprometida y que trabaje en red. “Conectad@s con la Cocina”, “Arte y Plástico”, “SALUTART” y “ARTLLIGAT” –llevados a cabo conjuntamente con el colegio Sant Josep Obrer de Palma– son los proyectos gracias a los cuales se ha conseguido mejorar la motivación, implicación y capacidad de iniciativa del alumnado y de las personas usuarias participantes.

    • català

      Aquest article detalla l’experiència del centre d’educació especial Mater amb la metodologia de l’aprenentatge servei, una proposta educativa amb utilitat social que emergeix amb força davant d’una realitat que demana una participació ciutadana compromesa i que treballi en xarxa. “Connect@ts amb la Cuina”, “Art i Plàstic”, “SALUTART” i “ARTLLIGAT” –duts a terme conjuntament amb el col·legi Sant Josep Obrer de Palma– són els projectes gràcies als quals s’ha aconseguit millorar la motivació, la implicació i la capacitat d’iniciativa de l’alumnat i de les persones usuàries participants.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno